Powerstrip

Powerstrips

Voor natuurlijke pijnbestrijding van acute of chronische pijn werk ik, aanvullend op de acupunctuur behandeling, met de FGXpress Powerstrips.

Wat is het?

Powerstrips van FGXpress zijn pleisters voor op de huid, die uw pijn snel en doeltreffend verlichten, zonder bijwerkingen of schadelijke effecten. Ze bevatten o.a. rode Koreaanse ginseng, zilverionen, marine fytoplankton en germanium. De Powerstrips zijn FDA goedgekeurd en CE gemarkeerd. Dit wil zeggen dat hun doeltreffendheid bewezen is en ze voldoen aan alle wet- en regelgeving.

Welk effect hebben ze?

• Ze werken pijnverzachtend.
  • Ze versterken het immuunsysteem.
  • Ze zorgen voor een gezonde huid.
  • Ze verhogen je energie.

Voordelen?

• Ze zijn 100% natuurlijk.
  • Ze werken 48u.
  • Ze kennen geen bijwerkingen.

Meer weten?

De Powerstrips kunnen bij mij in de praktijk gekocht worden. Voor de verdeling van de Powerstrips werk ik samen met de dames van PowerstripsBelgium. Op hun website kan je alle informatie vinden over het product, de ingrediënten en hun werking. Ook voor alle vragen over het product of het gebruik kan je bij hen terecht: www.powerstripsbelgium.com

Beautystrips

Wat is het?

Beautystrips masker en serum versterken de tijdloze  schoonheid en jeugdige energie van onze huid.

Werking?

Beschermen de huid.
De aanwezige antioxidanten bieden bescherming tegen vrije radicalen in de huid van het gezicht.

Hydrateren de huid.
Natuurlijke hydraterende stoffen beschermen de huid tegen schadelijke Uv-stralen en verminderen zichtbaar fijne lijntjes en rimpels.

Verzachten de huidstructuur.
De mix  van natuurlijke ingrediënten verzacht de huidstructuur doordat de grootte van de poriën afneemt.

Vermindering van ouderdomsvlekken.
Ouderdomsvlekken verminderen wat resulteert in een stevigere huid en jongere uitstraling.

Voordelen?

Verbetert het gevoel van de huid en laat ze stralen.
Diepgaande hydratatie (vochtregulerend).
Betere voeding voor de huid.
Verbetert en verjongt de huidcellen.
Vermindert de zichtbaarheid van poriën.
Vermindert rimpels, ouderdomsvlekken en verslapping van de huid.

Ingrediënten?

Het masker is gemaakt van zeewier en zit vol met aminozuren en mineralen.
In het serum zit een krachtig ingrediënt Telagenex-5, dit is een natuurlijke stof tegen cellulaire veroudering.

Hoe gebruiken?

• Reinig het gezicht met een goed reinigingsproduct.
  • Breng het masker op.
  • Laat het masker maximaal 15 minuten zitten.
  • Na het afnemen van het masker, de huid schoonmaken met een vochtige warme doek.
  • Daarna het serum aanbrengen.

Meer weten?

De Beautystrips kunnen bij mij in de praktijk gekocht worden. Voor de verdeling van de Beautystrips werk ik samen met de dames van PowerstripsBelgium. Op hun website kan je alle informatie vinden over het product, de ingrediënten en hun werking. Ook voor alle vragen over het product of het gebruik kan je bij hen terecht: www.powerstripsbelgium.com